Visie

Het is de visie van Stichting Voja dat er in de huidige maatschappij tegen de toenemende trend van individualisering in, steeds meer behoefte zal ontstaan aan professionele hulp aan mensen, die in deze maatschappij moeten leven met beperkingen. Dit door diensten aan te bieden, afgestemd op de problemen en behoeften van deze mensen en het realiseren van oplossingen voor de problemen waar deze mensen dagelijks mee te maken hebben.

Missie

Mensen met een beperking moeten dezelfde kansen hebben om aan de samenleving deel te nemen als mensen die geen beperking hebben. Mensen met een beperking/handicap hebben recht op een leven als ieder ander. Dat betekent dat zij de kans moeten krijgen om zo volwaardig mogelijk mee te doen aan de samenleving. Van jongs af aan en zonder allerlei belemmeringen. En dat betekent ook, dat zij zelf hun leven moeten kunnen invullen. Stichting Voja zet zich daar op verschillende wijze voor in. De ondersteuning die door Stichting Voja geboden wordt is daarom gericht en afgestemd op de vragen en wensen van mensen zelf waarop zij:

• kunnen deelnemen aan de samenleving;
  • zich kunnen ontplooien en leren vaardigheden te ontwikkelen;
  • zelf invulling kunnen geven aan hun leven;
  • relaties kunnen onderhouden met degenen van hun keuze;
  • gerespecteerd kunnen worden door anderen als een volwaardig persoon;
  • zich emotioneel, materieel en lichamelijk welbevinden;
  • hun rechten kunnen uitoefenen.

Vanwege een technische storing zijn wij momenteel niet bereikbaar op onze vaste telefoonnummer. Wij verzoeken u vriendelijk ons een mail te sturen. Wij nemen dan spoedig contact met u op.
Voor dringende zaken kunt u bellen naar: +31 6 13 46 70 45 en mailen naar info@stichtingvoja.nl.