Werken bij

Stichting Voja daagt cliënten uit om het beste uit zichzelf te halen. Datzelfde doen we bij medewerkers. Wij vragen hun om te ondernemen, om initiatief te nemen en zichzelf te ontwikkelen. Daarvoor krijg je de ruimte. Werken bij stichting Voja betekent dan ook –zowel door de inhoud van je werk als de ontwikkeling van je loopbaan- groeien in je mens-zijn. Ook bieden wij regelmatig stageplaatsen aan. Spreekt dit je aan en wil jij carrière maken met je hart, kijk dan naar beschikbare vacatures hieronder.

* Op dit moment hebben wij geen vacatures beschikbaar.